Vragen over facturen

Zodra jij bij ons besteld, ontvang je van ons per mail je factuur, deze factuur is tevens ook jouw aankoopbewijs.


Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen, kan ik deze nog aanpassen?

Dit is geen probleem, neem even contact met ons op we helpen je graag verder.

Mijn factuur klopt niet, kan dit nog aangepast worden?

Als de factuur al verstuurd is, is deze helaas niet meer aan te passen. Mocht er iets ontbreken aan de factuur, neem dan contact met ons op. Samen kunnen wij dit oplossen.

De BTW op de factuur, wordt deze apart vermeld?

Ja klopt, de btw wordt altijd apart vermeld in de factuur. Wel zijn al onze artikelen in onze webshop inclusief BTW.

Ik ben mijn factuur kwijt, kunnen jullie deze opsturen?

Natuurlijk! Neem hiervoor contact met ons op, en vermeld hierbij je bestelnummer en/of je adresgegevens zodat wij weten om welke order het gaat. Wij mailen je dan spoedig jouw factuur.

Als ik bestel vanuit het buitenland, moet ik alsnog de btw betalen?

Ja klopt, maar in het land waar je woont kan je de btw terugvragen. Dit kunnen wij helaas niet voor jouw doen.

To Top