Service & contact

Onze klantenservice is 6 dagen per week bereikbaar van (maandag - zaterdag 10:00u tot 21:00u). Neem contact met ons op, we helpen je graag verder!

E-mail

Kom je er niet uit met een artikel of bestelling of heb je, je antwoord niet kunnen vinden via onze klantenservicepagina? Dan vind je hieronder de manieren waarop je ons kunt bereiken. Wil je een e-mail naar de klantenservice van Safaary sturen? Klik dan hier.

Telefoon

Safaary klantenservice is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar van (maandag - zaterdag 10.00u tot 21.00u)

Het telefoonnummer is 085 - 877 2631 (lokaal tarief).

Vanuit overige landen kun je bellen met het volgende telefoonnummer (+31) 85 - 877 2631 (kosten zijn afhankelijk van het land waaruit gebeld wordt).

Live Chat

We kunnen jouw ook verder helpen via onze Live Chat. Heb je een vraag over een artikel, levertijd of ben je op zoek naar andere informatie? Wij helpen je graag verder! Buiten onze openingstijden is het ook mogelijk om een bericht achter te laten. Wij beantwoorden jouw vraag zo snel als mogelijk.

Webcare

Onze webcare team zit 7 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Stuur een bericht via Facebook of Instagram. Wij reageren meestal direct op al jouw vragen!

Adressen

Retourneren

Ben je op zoek naar het adres waar je, je artikel naar kunt retourneren? Klik hier voor het retourprocedures en adressen.

Klachten

Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij jouw om telefonisch contact met ons op te nemen via 085 - 877 2631 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via dit formulier. Vanuit overige landen kun je bellen met het telefoonnummer (+31) 85 - 877 2631 (lokaal tarief).

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om jouw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij jouw vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

1. Factuurnummer. Dit is een cijferige nummer die op de factuur staat. Daarnaast is de factuurnummer ook te vinden in onze bevestigingsmails die je hebt ontvangen.

2. Je naam, adres, woonplaats en je eventuele klantnummer

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Safaary
T.a.v. Afdeling Klachten
Albert Einsteinweg 10 A
6045 GX ROERMOND

Zodra jouw klacht is ontvangen, sturen we jouw een mail ter bevestiging. Je ontvangt binnen 2 werkdagen na de bevestigingsmail telefonisch of via de e -mail een reactie.

Bedrijfsgegevens
Safaary
Albert Einsteinweg 10 A
6045 GX ROERMOND

KvK-nummer: 52186210
BTW-identificatienummer: NL001273938B31

Alle prijzen zijn inclusief BTW

To Top